حرفای دلم...
نویسنده :♥♥♥تمنا♥♥♥
تاریخ: 1 فروردين 1388 ساعت: 20:44
چــقـدر هــوای دلــتـنـگـی

ســرد اسـت

جـای تــو خـالـی‌ سـت

کــنـار ایــن هــمـه دلــتـنـگـی هــا

گــاهـى دلــم مـى ســوزد بــراى دلــم

كــه حــتـى نــبـایـد دلــتـنـگ شــود

هــزار بـار دیــگـر هــم

کــه از شـانـه ای بـه شــانـه ی دیــگـر بــغـلـتـی

ایــن شــب صــبـح نــمـی شــود . . .

وقــتـی دلــت تــنـگ بـاشــد






زنـــدگی بهانه استـــ

من هوا را به امید

همنفسی

با تو

تنفس می کنم




برایت چه بخواهم ز خدا ؟

بهتر از اینکه خودش پنجره ی باز اتاقت باشد

عشق ، محتاج نگاهت باشد

خلق ، لبریز دعایت باشد

و دلت تا به ابد وصل خدایی باشد

که همین نزدیکیست





آرام ترین تپش قلبم را

تقدیمت میکنم تا بدانی که


آرام بخش همه ی وجودم تویی . . . ♥♥






سلامتیه اونی که مارو همینجوری که هستیم دوست داره

وگرنه بهتر از مارو که همه دوست دارن ♥









نظرات شما عزیزان:

سحرجووووووووون
ساعت23:29---19 دی 1393
لایک داری واقعا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع: ,
درباره من
به وبلاگ من خوش آمدید امیدوارم لحظات خوبی در وبلاگم داشته باشین!!!
تازه ترین مطالب
نویسندگان
دوستان
ابزارک های وبلاگ
 RSS 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 137
بازدید هفته : 140
بازدید ماه : 138
بازدید کل : 95307
تعداد مطالب : 64
تعداد نظرات : 92
تعداد آنلاین : 1



كد موس